Hej minns ni mig?

Efter några månaders avbrott så är jag tillbaka. På något vis är det när jag får för mig att börja tokträna som jag också blir sugen på att skriva. Det känns på sätt och vis som att hela världen har koll på mig och att jag inte kan fuska. Så, nu har jag alltså fått för mig att börja tokträna igen och blir en nyttig och sund människa....(har ledig helg om 1½ vecka får väl se hur det går då).

Hur som helst, vad har hänt sen sist. Jo, vi var till gran canaria i en vecka och det var en supermysig semester. Kul att se ett nytt ställe. Vi bodde bra, åt gott, hade fint väder osv osv osv...ja ni vet som det brukar vara på en svensson semester.
Vi har nytt badrum. det är inte heeeeeelt klart men nu går det att både gå på toa och duscha där. Blev debut-duschning idag faktiskt. Helt underbart skön var duschen.
Och tillsist, jag är numera brunett =)

Nu ska jag göra en sallad och steka lite lax till. Kanske blir någon serie innan sängen. Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback