Så där ja!

Nu har vi städat ur källarförrådet ordentligt. Vi var på riktigt slänghumör så det var toppen. Åkte iväg med allt till återvinningen på en gång också så nu är det borta. Lite grejer står kvar som ska ges till typ biståndsgruppen eller något.
Det är endå konstigt för vi lastade verkligen hela bilen full med skit och ändå är det massor kvar i förrådet. Hur kan det komma sig? Jaja man slänger väl lite åt gången. Vissa grejer är så svåra att slänga. Typ sånt man har sytt själv i skolan och sådär. Saker man fick på studenten och typ Daniels studentmössa från USA. Sånt ger sånna starka minnen så det är svårt att göra sig av med.

Nu står iaf Daniel vid sprisen och gör mat till oss =) Vi blev jättetrötta efter all städning så vi ska äta och sen vila ett tag. Senare ska jag försöka ta mig ut på en powerwalk eller joggingtur. Hade tänkte gå på ett pass men jag känner mig alldeles för trött så jag gör något annat i min egen takt istället. Det är konstigt för den här förkylnningen jag haft nu har varit så långdragen. Var först sjuk och hade feber i 3 dagar sen ha rjag varit supersnorig och lite hostig och sådär i över en vecka nu. Jag vill ju träna och har inte alls tid med det här. Men idag är det iaf bättre än på länge så det är ju skönt.

Helt sjukt, jag längtar typ till jobbet. Haha det har inte hänt på länge. Men det ska bli kul nu till slutet av veckan och helgen för det är ju lön och så. Och jag känner på mig att det kommer vara myyyyyycket folk den här helgen. Vi har dessutom öppet till 20 på lördag med modevisning och sådär i köpcentrat. Sen på kvällen är det afterwork med hela köpis och ikea på heartbreak vilket jag ser fram emot mycket =) Känner dock att det där med klädsel känns lite svårt. Dels för att det börjar bli höst, dels för att mina jobbar kompisar är 45 och 25 år (känns som över 30) och dels för att vi kommer vara där från klockan 21 ungefär. Jag tror inte jag vill komma i en pluttinuttig klänning och värsta klackarna. Kommer känns mig naken fram tills 01.00 ungefär :P Haha!
Tror det får bli nå chinos-aktiga byxor, linne och en massa snygga smycken. Då kan jag ha en kofta över tills det blir mer drag liksom.

Nu kommer hjärtat med maten så jag måste sluta. Håll tummarna att jag kommer ut och rör mig lite senare!
Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback