Konstig man är =)

Satt och drack lite nyponsoppa  efter träningen och helt plötsligt slår det mig att jag kan nynna typ hela ryska nationalsången....hmm?? Hur ska man tolka det? Ne men så konstigt är det inte. Här kommer förklaringen:
De få gånger min käre far ska dricka snaps och sjunga snapssånger så sjunger han en lång jäkla sång som har samma melodi som den ryska nationalsången. Svårare än så var det inte. Snapssången är rätt intressant faktiskt inte för att jag lyssnat på hela men den handlar typ om en astromaut som längtar hem till sitt dass :P Haha rolig visa!

Men nu till något annat. Jag har ÄNTLIGEN (!!!!!!!!!!!!) kommit igång med träningen igen efter några månaders uppehåll. Vad är felet med mig egentligen? Även fast jag joggat minst en gång i veckan hjälper ju inte det. På sommaren när man går lättklädd vill man ju vara i form och inte 5 kg tyngre och pluffsig och eländig. Nee, aldrig mer säger jag bara!
Höstschemat på F&S kom igång i måndags och jag har redan varit på två pass =) Jag är så otroligt stolt över mig själv, hihi! Och tack Annih för att du har följt med annars hade jag nog inte kommit iväg själv. I tisdags var vi på ett medelpass och vi trodde vi skulle dö. Svettades som en gris. Men om det var jobbigt så var ju dagens pass döden själv. Jag har ALDRIG i hela mitt liv svettats så mycket!!! Tror jag svettades för en hel livstid hahaha! Lätt att göra armhävningar när det droppar från hakan och händerna glider åt sidorna, njaa!

Imorgon ska jag och min gobit åka till farmor och farfar i bollan =) Ska bli så mysigt att hälsa på dom och få äta lite av farmors goda mat! Har beställt stekt fisk, potatis och spenat...nam nam nam! Vet inte hur länge dom kommer bo kvar i huset för dom kikar tydligen lite smått på lägenheter och så. Jag har så mycket minnen därifrån så det kommer bli lite sorgligt när dom flyttar. Jag var hos dom nästan varje helg ett tag och några veckor på sommaren och så. Jaja imorgon ska jag njuta iaf =)

Nu ska jag blåsa håret och sen krypa ner i sängen och kika på 2½ men. Så grymt rolig serie!

Puss och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback