Badrumsplaner =)

Vi har kommit rätt långt nu när det gäller badrummet. Eller iaf i planeringen. Vi vet vad vi vill ha så nu har vi haft rörmokare här som ska lämna en offert till nästa vecka. Måste ju ha hit elektriker, plattsättare och snickare med men det har vi inte riktigt hunnit med.

Idag är både jag och danny ledig så vi ska försöka vara lite nyttiga. Städa ur förådet i källaren tänkte vi. Fattar inte hur mycket grejer man kan samla på sig. Men jag som alltid har varit en samlare och sparare har nu börjat lära mig att slänga och ge bort. Rensade ur min klädkammare förra veckan och tror jag plockade bort hälften av alla mina kläder. Och ni vet väl vad det innebär? Jo, att jag kan köpa en massa nya kläder =) hihihihi!!!

Ne nu ska jag borsta gaddarna sen tvinga med danny ner i källaren.

Kraaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback