Tröttis

Ligger helt utslagen i soffan med min "lugn musik mapp" spelandes på spotify. Har jobbat sex dagar i rad nu och det känns liksom i kropp och knopp.
Allt rullar på enligt planer på badrumsfronten. Allt är nästan klart och nästa vecka ska vi beställa grejer och sådär. Kul kul!

Jag och danny har bokat resa också. Vet inte om jag skrivit det tidigare. Vi åker till Gran Canaria om två veckor och blir där en vecka. Ska bli så skönt att få lite sol igen. Så kanske man klarar av vintern sen =)

Som vanligt varje höst blir jag sugen på att göra håret brunt. Känner mig lite säkrare den här hösten så vi får väl se om det äntligen blir en förändring efter 23 år i samma hårfärg och frisyr. Tråkigast i världen ja... Vet att vissa kommer gråta blod men det är ju inte för evigt liksom.

Ne nu ska jag nog blunda lite och vänta på att danny kommer hem med lite bullar som hans mamma bakat =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback