Tisdag

Vi var som sagt ut och åt igår. Lika gott som alltid på Helt Enkelt. Rullade typ hem och la oss i soffan och slumrade till lite innan vi flyttade oss till sängen. Vet inte ens om huvet hann landa på kudden innan jag somnade. Vaknade iaf vid 2 av att Danny var lite kramissugen =) Mysi!

Idag gick jag upp strax före tio. har inte gjort så mycket...röjt undan lite i köket och sådär. Är på städhumör. Hatar när det ser ut som en svinstia och det gör det ju typ jämt här. Vi är lite lata av oss =)
Ska nog skutta ner i källaren och hämta upp stegen och skrubba rent väggar och tak i "badrummet".  Våran toa är så himlans liten så så fort man duschar blir det massa imma och kondens eller vad det heter överallt så det blir sånna där fula svarta små prickar lite här och var. Dags att försöka skura bort det nu. Vi skulle verkligen behöva göra om hela toan men det får bli ett senare projekt. Jag har iaf lite planer och en bild av hur jag vill att det ska bli.

Nu ringde mammi och frågade om jag kanske ville gå på ett gympa pass klockan 17.00. Skulle ju passa perfekt faktiskt. Hinner jag fixa lite hemma nu sen gå på det och kanske hinna med en sväng till Ikea innan de stänger och åka med Danny hem!? Vore ju toppen. Får kolla så han inte lovat plats till en massa i bilen bara.

Pysen är på värsta bushumöret idag. Har kutat fram och tillbaka i hela lägenheten och majat och haft sig. Kraffsat på allt han hittat och varit allmänt dryg =) haha...det tråkiga är att han klonar på våran rätt så nya soffa. Det gillar jag inte. Och han vägrar fatta att han inte får det. Man kan ju ha en vattenskruta och spruta på dom när dom gör något dom itne får. Det tycker dom ju är läskigt med vatten...men min lilla Pys har inte så långt minne...går 12 timmar sen är han där med klorna igen =( Min stackars soffa.

Det var en på krogen i fredags som trodde jag var 27.......27????????????? Hallå???????????? Är du blind pucko? Men jag är inte bitter. Får ju fortfarande visa leg på systemet iaf....eller jag lägger alltid fram det innan dom hinner fråga. Vafan ser jag så gammal ut eller?? Äh! Huvudsak Danny tycker jag är fin och han säger att jag är finast i världen ;) hihihi!

Nu ska städhanskarna på och så ska det skuras =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback