Nytt år

Jahapp nu var det 2009 helt plötsligt.

Julen och  nyåret var bra. Har tyvärr jobbat arselet av mig =( så nu är jag helt slut och förkyld och eländig. Men det går nog över snart och då kör jag igår med hårdträning inför sommaren. Vill inte ligga på stranden ett år till och titta avundsjukt på en person och tänka att om jag bara tagit i lite mer så had ejag också sett ut sådär. Nej nu jävlar ska jag va den som folk tittar avundsjukt på ;)

Det nya året då...första dagen bestod ju av att ligga i sängen så länge som möjligt och försöka att inte röra sig för häftigt eftersom då huvudet skulle sprängas. Började väl piggna till fram mot 7 eller något.
Sen drog jobbet igång igen. Skulle börja 11 på fredagen men mådde skit när jag vaknade så fick åka dit till 15. Kul att jobba tre dagar med feber och ont i halsen. Men men sånt jobb har jag. Där får man inte va sjuk. Så nu är det måndag och jag är ledig. Vilket gjorde att jag började slappna av och då kom det ju mer feber och så ploppad en halsböld upp. Men jag är inte bitter =) Vad ska man göra liksom?

Det jag vill komma fram till egentligen är väl att året inte börjat sådär jättebra. Men det innebär väl egentligen att det bara kan bli bättre =) Det hoppas jag iaf och jag ska försöka göra allt jag kan för att det här ska bli ett toppenår.

Nu ska jag duscha och fräsha till mig lite sen kommer mamsi och papsi och hämtar mig. Ska ta hand om sin lilla sjukling. Proppa i mig glass och bädda ner mig i soffan...myyysi =) Ibland är det skönt att få vara lite klen så man bli ompysslad och pussad på.

Och till sist vill jag nämna att jag har namnsdag idag =)

Pussen då

Kommentarer
Postat av: annis

grattis pluppen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback