Nattbloggar

Ligger här i sängen med mina rosa pyamas som jag tjatat så mycket om. Fick den i julklapp av mormor och morfar och jag äääälskar den =) Tvättade den i förrgår och tror tyvärr att ärmarna blivit lite kortare :P haha men men den är underbar ändå.

Igår firade vi min underbara A:s födelsedag en dag för sent. Var sååå himlans roligt. Alla var verkligen på toppenhumör. Kvällen avslutades på Heartbreak men innan dess tror jag att några av mina tår förfrös. Satan vad ont det gjorde i dom och dom var verkligen heeeelt vita. Burr burr!

Fick till min förskräckning (??) veta att det var fler än A som läser min blogg. Vet inte vad jag hade förväntat mig när jag valde att skriva om mitt liv på en offentlig plats men jag kände mig ärligt talat lite blottad. Ska härdan efter tänka till en extra gång innan jag är så öppen som jag alltid är.

Men Tobbe...jag blev lite besviken att du inte visste att jag tränat i flera år. Lät på dig som om jag nyss börjat :P
 
Imorgon väntar en härlig dag på sjön...som det nu ligger is på. Mams och Micke ska åka långfärdsskridskor och jag ska åka spark =) haha det kommer bli jättemysigt så ska vi grilla korv på mormor och morfars ö.

Nu har klockan precis slagit 01.00 och jag ska slå igen datorn, ställa klockan och släcka lampan. Förhoppningsvis kommer lilla Pys och gör mig sällskap i sängen men han låg och snosade så mysigt i soffan när jag lämnade vardagsrummet så han blir kanske kvar där.

Sov gott sötnosar! xoxo H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback