inte igen =(

Orkar inte med dom här känslorna nu igen. Inte så nära inpå. Vill inte tappa fotfästet. Vill inte tänka som jag göra. Vill inte må så här. Skit också!!!

Började fundera på meningen med livet. Det bara ploppade upp i huvet. Vad är egentligen meningen? Ska det vara såhär. Känns som allt bara står stilla nu. Inget händer nu och inget att se fram emot.

Vad ska man jobba med? Kommer man skaffa barn? Var i världen kommer man bo? Just nu bryr jag mig inte och ingenting känns roligt. Inte ens om jag skulle bo på sjävlaste Manhattan i en lyxvåning. Hur kan man bli så negativ?

Och jag som hade som "livlina" att veta att om jag tränar mår jag bra och tänker positivt. Gick visst över fort idag...
Ne usch det här var inget roligt inlägg...inte det tidigare idag heller. Ledsen för det.

Sov gott då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback