Åka spark

Idag har jag varit ute på Öjaren med mamma och Micke. Dom åkte långfärdsskridskor och jag spark. va rjobbigare än jag trodde men var nog för att sparken inte var så stor så fick stå framåtlutad endel. Men var så himla härligt och mysigt. Grillade korv på holen och hade det allmänt bra.

Nu harjag bytt om till lite lättare kläder för jag, mamma och Carina ska upp till fjärran och köra ett medelpass. Känner mig verkligen superladdad nu när det gäller träningen. Och det känns bra!!! Psyket ör helt och hållet inställd på träning och kroppen hänger med så gott den kan :P

Tror jag aldrig har längtat så mycket till våren och sommaren som jag gjort den här vintern. Vet inte vad jag längtar till egentligen. Men det är nog alla dom där sakerna som hör sommaren till. När vågen kommer, asfalten blir fri från is och snö och man kan börja jogga igen. Åka ut till smörnäs och grilla i vindskyddet och plocka vitsippor. När man komme rut från jobbet och det fortfarande är ljust ute. Se björkarna så ut och allt blir så grönt och härligt. Vakna på morgonen av att fåglarna kvittrar och solen lyser in genom fönstret. Åååååh vad jag längtar....

Nu träning. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback