AJ! Min rumpa...

Igår var jag till Årsunda och red med min lilla söta kusin L som är 6 år yngre än jag men en decimeter längre...är inte det orättvist? Iaf så red vi ut i skogen på varsin pålle och det var underbart att sitta på hästryggen igen efter typ ett års uppehåll. Idag däremot har jag så förbannat ont i rumpan och låren. Och mellan skuldrorna är jag superduper öm. Men det var det värt =)

Senare på kvällen igår var jag upp till A. L var också där och V kom senare. Vi gick ner till Brända vid 12 tiden tror jag och tog en öl och minglade runt lite. Senare gick vi till Goya där det svängdes på ben och armar. Superkul som vanligt med mina underbara!

Idag kom jag knappt ur sängen. Så himla ont överallt. Hahahaha men som sagt värt varenda öm muskel. Masade mig iaf upp och hamnade sen i soffan. Men kl 16.00 var jag faktiskt till fjärran och gick ett medelpass. Skönt! Kanske gör att jag inte kommer ha ännu ondare imorgon iaf. Vi får se.

Nu på kvällen har jag och D ätit tacos och det blev en härlig matlåda till mig till imorgon också. Toppen!
Tror jag ska ta och dra mig mot sängen snart och kanske läsa lite för en gång skull. Mamma väntar ju också på den där boken...

Sov gott så hörs vi en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback