Åh vad jag älskar dig!

Danny ringde för ett tag sen. Han är i fjällen med sina syskon och vandrar. Själv är jag hemma och håller ställningarna. Iaf så åkte dom förra måndagen så nu längtar jag förbaskat tills på lördag när han kommer hem igen.
Han var så himla söt och hade så mycket planer för hösten och så. Blev helt rörd. Ville att vi skulle åka till Smörnär och äta frukost någon dag bara för att det är mysigt. Och att vi skulle fixa i hemmat. Göra om badrum och kök är våra planer. Så ville han att vi skulle börja bli bättre på att laga bra mat och leva ett sundare liv. Inte festa och gå ut så mycket. Jag som typ gått upp 500kg under sommaren tyckte det lät toppen. Så är han så söt och säger att han skulle älska mig lika mycket även om jag gick upp 15 kg. Det kändes ju tryggt för jag känner mig som en flodko nu och magen är nog typ 50cm större i omfång nu än när han åkte för en vecka sen.

Ne...men seriöst. Jag längtar tills alla semestrar är slut och man kommer igång med träningen igen och allt återgår det vardag. Så man får rutiner och så. Det mår jag bra av.

Har iaf haft två bra dagar på jobbet nu. Söndagen var väl mindra rolig då jag fick stå ensam hela dagen....men men ibland blir det så. Nu är jag ledig en dag iaf och imorgon ska jag inte ställa klockan för första gången på någon vecka. Ska bli såååå skönt =)

Till helgen är jag ledig igen. På lördag ska vi hem till mams och paps och äta med farmor och farfar för farmor fyller år på söndag (!?). Det är det 16:e då va? På kvällen ska vi till Valbo och äta med lite folk sen blir det nog förfest antingen här hemma eller i Valbo och sen kanske en liten utgång. (innan vi börjar det sunda livet=))

Nu SKA jag ta tag i all ren tvätt som ligger och bara väntar på mig. Imorgon ska jag städa och så, så jag hoppas nästan att det inte är strålande sol. Mot kvällningen ska jag äta middag med mams och bror. Vet inte vad det blir men dom hade planerat och handlat iaf så det blir nog mys =)

Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback