tick tack tick tack...

Tiden går så sackta. Inte ens gått en vecka och jag håller på och längtar ihjäl mig efter Danny. Har dessutom tjejveckan och allt vad det för med sig. Jag blir ju typ störd i huvet då. Usch får sånna ångestattacker så jag blir fan rädd.
KOM HEM NU ÄLSKLING!!!

Men jag vill inte klaga. Jag vet ju att han har det bra. Och jag försöker som sagt fippla med mitt så tiden ska gå. Igår vad jag på promenad med min älskade kollega på kvällen. Var skönt att komma ut lite och skönt att få ventilera lite tankar. Och framför allt skönt att du tror på mig och stöttar mig. Love you M!!!
Idag har vi jobbat ihop och haft jättekul som vanligt. Skrattar ju så tårarna rinner och nu är vi så himla laddade till lördag så det är nå sjukt!
Idag efter jobbet åkte jag direkt till gympan och faaaaaaan vad svettig jag blev. Heeeelt sjukt! Var fruktansvärt jobbigt. Måste bero på tjejveckan det med....lalalalala ;) Men kul som vanligt. Alltid lika kul på Patricias pass.

Nu är nu och jag ska duscha och smörja in mig med brun utan sol tänkte jag så jag har lite färg till helgen. Sen blir det väl att försöka få i sig en matbit eller två och kanske gör en tidig kväller. Hoppas på fint väder imorgon och i helgen för jag är ledig. Vill ut och springa och imorgon ska jag till gymmet med.

(trots att jag nyss åt en banan sitter jag och tuggar på mina naglar....sluuuuuuuuuuuta!)

Nu duschen =) Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam =) =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback