Pyselys

Idag är det ju toppenväder. Heeeelt ljuvligt. Och inne sitter jag. Men jag väntar på att Danny ska komma in på skype så vi äntligen kan prata lite. Har iaf öppnat lite fönster så jag får in lite frisk luft. Riktigt varmt i lägenheten nu som det alltid blir på våren och sommaren. Pysen fick lite problem när jag öppnade fönstren. Han flög dit på en gång och typ hyperventilerade in vårluften vilket ledde till en katt med vårkänslor. Och det innebär en katt som jamar, typ gråtjamar, och vill ut och traska. Sitter vid ytterdörren och krafsar på allt och försöker typ gräva sig ut. Det låter ju riktigt hemskt och jobbigt när en katt gråter. Men min lilla skrutt ska få komma ut sen. Vi ska åka upp till sätra senare idag och då kan vi ut och gå lite sen ska vi sova kvar där också. Mysi =)

Nu ska jag lyfta lite med hantlarna och försöka mig på lite armhävningar och situps så får vi se om danny hör av sig snart. Hoppas hoppas!

Puss kram hej då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback