Pip

Vad blödig man kan vara. Satt och kikade på diagnos okänd och tjejen gav läkarn blommor det sista som hände. Och vad sker? Jo min haka börjar darra och tårarna rinna =) Hahaha, så fjantigt. Men det var ju så gulligt av henne!

Idag har jag städat massor. Verkligen pillat på det mesta i lägenheten. Jag brukar vara rätt duktig på att dutta lite här och var men idag bestämde jag mig för att verkligen ta ett rum i taget. Var rätt duktig faktiskt. Men hann inte sådär jättelångt. Började med köket och det tog typ hur lång tid som helst. Jag är väldigt noggrann när jag väl sätter igång. Men iaf, efter köket gick jag över till sovrummet som alltid ser ut som ett bombnedslag pga att mina kläder ligger överallt. Så jag tog reda på alla kläder och sen dammade jag av lite överallt. Så bestämde jag mig för att gå igenom allt jag har i mitt nattduksbord (som är en jättegammal fruktlåda i trä som jag ställt på högkant). Och så hittade jag lite kuvert och så. I ett av kuverten hittar jag, håll i hatten, tre 500-kronorssedlar. Jag hörde verkligen änglar sjunga. 1500 spänn bara sådär serverat på fat. Inte helt fel med tanke på att jag åker till New York om tre veckor ;) Jippie! Dessutm hittade jag presentkortet jag letat efter i typ 1½ år. 500 kr på Ikea =) Fick i julklapp av farmor och farfar julen 2007 tror jag det var. Hoppas det fortfarande gäller!
Sen städade jag hallen soch lite i vardagsrummet. Men jag har endel kvar iaf. Får ta det sista så fort jag hinner. Danny kommer hem på lördag och då vill jag ha fint hemma.

Nu ska jag sooova! Men vi hörs nå. Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback