Blä

Vilken värdelös dag.
* Vaknade
* Förflyttade mig till soffan
* Var och köpte pizza
* Åt halva pizzan
* Sov två timmar
* Var på gympa
* Duschade och åt resten av pizzan
* Har suttit i soffan till nu....

Kul liv. Håller på och bli sjuk känns det som också. Heeeeelt slut i kroppen. känns på något vis som jag har tränat för hårt men det tycker jag ändå inte att jag har gjort.

Iaf var 80-talsfesten jättekul igår. Alla var så fina. På krogen drog jag värsta vurpan. Det kom en bra låt och jag skulle skynda mig till dansgolvet och förmodligen hade någon spillt något på golvet för helt plötsligt försvann fötterna åt sidan och jag flög ner och landade på höften och min redan onda handled.

Nu står Pysen här och bäddar/trampar. Han vill nog att jag tar bort datorn så han kan lägga sig på mitt bröst. Gosplutten!

Usch längtar så mycket efter Danny nu. Men "bara" 12 dagar kvar nu efter att den här dagen är slut. Man brukar väl säga att det går lättare efter första veckan....men känns fortfarande tungt. Nu ska jag stänga ner här och göra grabben jag har kvar hemma nöjd iaf.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback