Vill ha tillbaka min mami

Mamma, min älskade mamma! Var har du tagit vägen? Jag saknar dig!!! När slutade vi höras?
Jag känner mig bara ivägen och oönskad när jag rinnger eller kommer förbi. Du är nästan jämt sur och har aldrig tid att ens prata i telefon. Förstår du inte att jag alltid kommer behöva dig?

Jag vet ju exakt vad som är fel men varför vill du inte dela det med mig? Jag hade på känn att det skulle bli såhär. Och jag fattar faktiskt inte varför du valde att göra så precis nu när M har flyttat. Jag visste att det inte var någon bra idé.
Jag vill ha tillbaka dig som du var innan. Jag saknar dig och jag vill inte känna mig ivägen och oönskad. Du vet ju hur mycket jag behöver dig. Svik mig inte är du snäll!

Älskar dig över allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback