Underbara djur

Älskar verkligen djur. Nästan alla sorter. Är så kul att vi bor mitt i stan men ändå har både kaniner och fladdermöss här och massor med katter och hundar. Mysigt! Igår när jag och mams skulle ut och gå upptäckte jag att kaninerna här på gården fått ungar. Så förbannat söta. Satt dom där med öronen rakt upp och bara tittade sig omkring. Dom var precis sådär lagom stora, när dom är som sötast. Man vill ju bara plocka upp och pussa och fnosa på dom. Men det är ju vildkaniner så går ju inte. Mamman eller pappan satt och vaktade på ungarna också. Så gulligt! Nu har jag stårr i fönstret hela tiden för att kolla på dom små liven =)

Har inte kommit iväg till gymmet ännu. Men har bytt om iaf. Danny väckte mig inte i morse som vi hade bestämt så jag vaknade 10 och var lite putt. Men det gick över. Men sega som vi är har vi inte kommit iväg än iaf. Snart går jag utan honom.

Ha en bra dag, det ska iaf jag ha =)

Kraaaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback