Tjollahopp tjollahej

Hemkommen från jobbet. Var där från 9-19. Rätt kämpigt men dagen har ändå gått väldigt fort. Vi fick en blomma på ettårsdagen =) Och gud vad rolig och gullig The Big Boss fru är. Superduper trevlig!

Är egentligen för trött för att skriva. A kommer till helgen. Han och d-boy ska väl hitta på något skojj. FÖr min egen del skulle jag tippa på lite fest och att äntligen få umgås lite med mina babes.

Tänkte börja utse en dagens kund och en dagens låt. Men idag får det blir två dagens kund.


Dagen kund: Mikaela på Daniels jobb som kom in rätt tigigt och var som vanligt väldigt pigg och glad vilket fick mig att piggna till och ge ett gott intryck på R och T. Kvinnan som först inte ville ha en jacka utan luva som sen köpte TVÅ jackor, båda utan luva.

Dagens låt: Eva Cassidy - Fields of Gold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback