Starten bra

Ja starten på mitt nya liv har väl gått ganska bra. I söndags var jag på en långpromenad med mams. Igår var jag till gymmet och var ute och joggade på kvällen och idag har var tagit en powerwalk med en kort sträcka jogging (där det inte var asfalt). Blir lite förbryllad när jag är ute. Var det bara jag som fick lära mig att man kör bil och cyklar på höger och går på vänster? Är det någon som har ändrat reglerna? Berätta det för mig i så fall fö rjag blir så irriterad över att behöva flytta på mig hela tin. Kanske rent utav är jag som gör fel!? Tell me!!! Fick hemska skavsår också som vanligt. Vad är det för fel på mina fötter?

Så otroligt härligt väder. Verkligen höst ute nu. SÅ fina färger. Vill bara ut med kameran och fota. Kanske ska ta en sväng sen. Nu ska jag kasta mig ner på yoga mattan och göra lite situps och armhävningar innan vi ska åka runt och leta efter en STOR lykta till vardagsrumsfönstret. Hoppas jag hittar någon nu. Letat så länge.

Vill bara avsluta med att skriva PMS PMS PMS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback