Passa er alla svampar

Nu är det dags att dra på sig skogs-outfiten igen och besöka skogen i jakt på svamp. Tycker det är så himla roligt. Värsta skattjakten ju. Men det sjuka är att jag inte ens äter svamp =) Men det är också så roligt, att få ge bort den sen för alla brukar bli så glada. Hoppas vi kan ta en sväng frbi mormor och morfar på vägen hem. Längtar så efter dom!
Sen ikväll ska vi till Dannys päron och äta mat. Mysigt. vär så längesen jag var där. Nalle ska få så mycket gos så han har nog aldrig varit med om det tidigare. Kommer kännas konstigt att va där utan Mosan. Hon är ju låååångt borta på andra sidan jorden och leker i vågorna, typ... Lilla Mosan som håller på att bli så stor. Kul för henne att vara där. Tror det är jättenyttigt för henne och iofs på alla andra också. Tur tiden går så fort så hon snart är hemma igen =)

Ne nu kommer mor och far snart och hämtar upp mig. Mamma hade gjort gooood macka till mig med avocado och grejer. Nam nam längtar redan till fikat. Det är ju också bland det mysigaste med skogspromenader och så....att man får fika, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback