Min Ängel hörde mig

Ja efter några sega veckor med endel motgångar så vände det plötsligt.
Vi hittade en soffa som gick upp i lägenheten. Dock var det ju felborrat men fick ju tillbaka endel av summan så vi blev nöjda. Blev mycket bättre än vad det hade blivit med den soffan vi först ville ha. Toppen och tummen upp!

Så efter mitt inlägg i fredags kom mor in till mig på jobbet i lördags och vi hade en mysig lunch tillsammans i solen på Deli. Idag har vi även varit ute på en promenad på en timme vilket var väldigt skönt och behövligt. Love yoy mum!

Sen till något tråkigt men som jag ska göra till något roligt. Jag har typ blivit smällfet! Känns det som iaf. Men i själva verket är det ju inte riktigt så illa. Men ni vet hur det känns. Skyller allt på förkylningen. Men nu ska det bli andra bullar!
Imorgon ska jag börja mitt "nya" nyttiga liv. Hålla alla tummar för det lät behövas. I alla fall i början sen brukar det flyta på rätt bra. Det som känns skönt iaf är att jag brukar kunna gå ner lika fort som jag kan gå upp. så om en månad är jag väl på banan igen, hoppas jag iaf =)

Nu blir det åter tv innan sängen. Gymmet imorgon bitti. YEAH!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback