Fredag

Äntligen helg och en ledig sådan. Skönt! Dagen har väl gått bra. Inte lika bra som igår men helt okej. Tiden har tickat lite sakta. FIck tydligen mycket berömm iaf av R och T. Var ju kul =)

Dagens kund: Första kunden på dagen, tanten som köpte Collectionjackan och en blus. Gotant!!!

Helgen kommer nog bli bra. Efter jobbet idag drog jag och mor ut på en joggingtur. Gick hyffsat iaf. Sprang i 40 minuter så var skönt. Har nu kört lite med hantlarna och sedan duschat och gjort ansiktsmask.
Bilderna jag tog igår att ha som jämförelse till sen när jag fått min nya kropp var så hemska så jag vill inte lägga ut dom. Helt sjukt. fattar inte hur det gått till om jag ska vara ärlig. Men som mamma sa; ta lite mått istället och jämför det. Så nu har jag tagit mått.

Byst: 84cm
Midja: 71 cm
Mage (precis över fläsket): 85cm
Stuss: 95cm

Kul att man är fetare över magen än över brösten =(

Dagens låt: Chris Brown - Forever!!! Får mig alltid glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback