Det blev endel

Hemma igen. Shit pommes vad mycket svamp det finns i skogen. plockade hur mycket som helst idag. var så himlans roligt. Så det blir endel till Dannys föräldrar ikväll och så ska jag nog ta med lite till jobbet som dom får dela på. Ska försöka tvinga med Danny ut i skogen imorgon med. Får göra någon god matsäck att locka med det brukar fungera =)
Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka fräscha till mig lite innan jag ska ta bussen ut till valbo. Har fått typ tusen myggbett i huvet. Gör nästan ont. Så har tagit lite allergitabletter nu och har en salva jag ska smörja med sen. Imorgon blir det mössa eller något så de rackarna inte kommer åt att suga mitt blod.

Ha en trevlig söndagseftermiddag och kväll. Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback