Skit också!

Har snart gått en månad och inte hänt ett dugg i min kroppsform. Armarna är väl det ända som fått lite finare former men det är ju magen jag vill gå ner på!!!!!!!!!
Såg mig själv i spegeln och insåg att det enda som nog kan hjälpa är konditionsträning och för min del så löpning. lär sätta fart på det om målet ska kunna uppnås. Ligger rätt bra till med sityps och gymträning iaf men det räcker tydligen inte. Ne det är bara att snöra på sig joggingskorna och ge sig ut på gator och grusvägar. Tur att jag investerade i en reflexväst för något år sedan så man syns när man är ute,för jisses vad mörkt det kan bli.
Hoppas iaf på bättre väder nu dessa två dagar jag har kvar av ledigheten. Imorgon blir det både gym och jogging! Måste!!! Sen ska mami hjälpa mig med håret =) spännande!

Nu lite fler situps innan sängen.

Dagens låt - Coldplay - Viva la vida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback