En busschaufför....

en busschaufför, är en man med ett glatt humör!

Ja vad säger man? Har senaste tiden råkat ut för riktigt sura och griniga busschaufförer och fräser konstiga saker åt en och alla andra som går på bussen. Dessutom brukar de ofta ha typ 50 grader på så man svettas ihjäl. Eller är det bara jag? Kanske har ett FÖR bra utvecklat svettsystem. Vill bara slå till de jävlarna ibland!!!

Hur som =) Jag skulle ju skriv anågot bra nu. Chauffören idag var typ hur gullig som helst =) Alla känner nog igen honom för han är så himla social och glad jämt. Jag hade tänkt krångla lite med mitt busskort men det var så mycket folk och dessutom regnade det ju endel så jag sket i det. Men han sa att det var lugnt och att han kunde fixa det men jag sa bara att jag kunde göra det en annan gång. Han blev värsta solen och sa att jag var så snäll och förstående och att han önskade att fler var som jag =) haha!!! Tack detsamma gohög! Kom såklart inte på att säga det då skrattade bara och gick och satte mig. Han gjorde ju iaf att man fick lite mer energi efter allt spring på jobbet. Vilket gjorde att jag städade av hela diskbänken och till och med i ugnen. Vilket i sin tur ledde till att Daniel blev jätteglad när han kom hem.

Tänk vad så lite kan göra! Gick iaf bra på gymmet utifall någon liten själ där ute undrade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback