Ta mig härifrån!

Har varit några jobbiga dagar nu... I fredags var jag iaf på Wallmans i gasklockorna och det var helt underbart! Samma killar som när jag och mor var i Sundsvall på det i februari men tror alla tjejer var utbytta. Sjöng och dansade och hade det toppen. Lördagen var väl okej till att börja med. Hade haft sååååå himla höga förväntningar inför helgen. Den började väl bra men sen spårade det ur endel. Jag fick panik och när jag får panik så går ingenting bra. Då är det bara att åka hem och låsa in sig och försöka sova. men det blev inte riktigt så. Usch mår så dåligt över allt som hände.
Vissa kanske tycker att jag bara tycker synd om mig själv och vad vet jag så kanske det är. Men jag tycker verkligen inte om mig själv när jag blir sådär. Vill inte att någon någonsin ska behöva möta mig i det tillståndet. Önskar bara jag kunde åka iväg till en öde ö och vara där tills allt gått över. Så ingen behöver bli utsatt av mitt dåliga humör.
Grät mig till söms igår, livrädd för att allt ska komma tillbaka. Men jag är egeentligen starkare nu. Jag vet ju det! Men det är så lätt att glömma... Känns som det är dags för en ny semester. Nu orkar jag inte vara duktig längre...

Hur som helst är det kryssning på torsdag. Bah Bye med alla jobbiga känslor. Hej då mobilen och hej världens bästa party- och danshumör. Jag ska verkligen inte dricka för mycket då!

Jävla alkoholhelvete!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback