Feel good plan

Yes! Nu är det slut på alla negativa tankar, trötta dagar, och ledsna stunder! Jag varken orkar eller vill mer.
Lätt att säga, desto svårare att genomföra. Men jag ska kämpa på, acceptera motgånger men aldrig sluta försöka. Är en dag jobbig och jag inte tar mig upp på morgonen så är det bara att försöka nästa dag och hoppas på att det går bättre då. Vet egentligen inte vad som får mig att må så dåligt, men vet vad som får mig att må bra, eller iaf bättre.
Tre saker att tänka på varje dag för att få det lite lättare:
*Sömn, 8 max 9 timmar
*Mat, frukost-lunch-middag + mellanmål när det behövs
*Något roligt, vad som helst =)

Varierar ju iofs från dag till dag vad jag tycker är kul. Ibland är ju absolut ALLT i hela världen tråkigt! Hur kan man känns så när det finns så mycket roligt att göra. Ska skriva en lista utifall jag glömmer vad jag tycker är kul, så kan jag kolla på den här.
*Gymma
*Jogga
*Träffa familjen
*Träffa vänner
*Läsa
*Se Sex and the City
*Stavgå
*Laga mat
*Sola
*Fika
*Städa (tro det eller ej)
*Tvätta (tro det eller ej)
*Handla (tro det eller ej)
*Skriva listor (uppenbarligen)
*Rita
*Lyssna på musik och sjunga
*Cykla
*Plocka svamp och bär
*Plocka blommor
*Rida
*Träffa djur
*Fota

Får räcka för den här gången. Nu ska jag äta något...för idag har jag slarvat med det som är en av de tre viktigaste sakerna...
*Sömn
*Mat
*Något roligt

Printa in det i huvet nu lilla Hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback