Sista dagen på semestern

Har haft lite panik att dessa två veckor gått så fort. Men nu känns det faktiskt rätt roligt att börja jobba igen. Jag blir så himla rastlös av att inte ha något att göra. Och nu när vädret är mindre bra blir man ju lite extra hängig.

Har iaf haft en jättebra sommar. Började med en tripp till Cypern med mamma. Snart blivit tradition ju =) haha! Åkte 30:e maj och var borta en vecka. Skönt att ladda upp lite inför några till veckors jobb. Nu har jag som sagt haft två veckors ledigt. Har varit till Halmstad och Tylösand med mina bästa. Oförglömlig resa. Kan man ha roligare?
Allt hade liksom sin charm på något sätt. Mår halvt dåligt när jag tänker tillbaka. Det är ju sådär livet ska vara hela tiden ju! Men nu blir det jobba ihop lite mer pengar och sen ut och ha kul snart igen. Blir förhoppningsvis en tur till USA och New York City i höst. Börjar sakna Manhattan och allt vad det har att erbjuda. Hade ju inte roligaste sällskapet sist. Förlåt D men du är ju ingen vidare shoppingmänniska och är man i shoppingenshuvudstad så är man...  :)
Blir det en resa dit blir det med A och hennes sis och kanske någon kompis till henne. KUUUUUUL!!! Vill ju såklart att älskade L ska med också! Tjata tjata tjata! ;) Blir kul att åka med A. Hon börjar ju kunna den där staden nu och har skaffat sig dom rätta kontakterna. Trevligt!

Nu ska jag snart ut och kuta med mor sen blir det mys med L och kanske A. Jag får inte nog av er. Har så himla kul jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback