Panik!

Jag och mamma har varit ute i skogen och plockat svamp. Jag har gått in i typ alla spindelnät som finns i hela världen känns det som. Varje gång har jag viftat hysteriskt och typ slagit mig själv på huvudet eftersom det oftast är där näten fastnar. Iaf hittade vi väl lite svamp och åkte in till mormor och morfar på hemvägen och lämnade endel och plockade med lite äpplen hem.
Har varit hemma nästan två timmar och så känner jag hur det börjar krypa i håret över ena örat. börjar vifta och riva i håret och känner verkligen att någon kryper där. Kutar in på toa och mycket riktigt ser jag något som kryper in bland hårstråna. Jag är LIVRÄDD för spindlar så jag typ sliter av mig hela håret. Hade det uppsatt så river ur toffsen och vänder upp och ned på mig själv och ruskar allt jag har för att det vad det nu är ska försvinna. Det slutar krypa iaf men inte ser jag krypet på golvet eller i handfatet...sliter av mig kläderna också för säkerhets skull men ingenting...är den kvar i huvet på mig eller? Råpanik! Uuuuuuuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback