Måndag-tisdag

Igår tod jag en liten sovmorgon. Åt frukost i lugn och ro och satt och slappade bara. L kom hit och vi gick ner på stan och mötte upp A och tog en lunch. Gott! Dock dryga getingar. SÅg en duva som gick omkring med ett ägg i rumpan...sjukaste jag sett på länge. Drömde om konstiga ägg inatt till och med.
Efter stan gick jag hem och läste tidningen och försökte städa undan lite här. Skulle ju få finbesök från sthlm.
A kom vid halv 8 sen vid 8 stack jag ut i spåret med mams och joggade. Gick jättebra faktiskt. Känns som man börjar få tillbaka formen nu. När jag kom hem blev det en snabbdusch sen kom även D och vi lagade tacos och hade trevligt.
Kom väl i säng vid halv 2 tror jag....jobbigt!

Gick upp vid tio idag och fixade frukost till mig och A. D hade redan åkt till jobbet. Vi åt en stor frukost sen gick vi ner till gymmet och tränade lite. Shit vad tungt det var idag. Men riktigt stolt att A inte tog mer än jag i rygg! YES ;) Vi var typ lika slut i kroppen när vi gick där ifrån.
Nu har jag duschat och smörjt in mig. Ska nog fixa lite mat och sen lägga mig i soffan och läsa eller nå. Känner att jag behöver ta det lite lugnt.

Ha det bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback