Idag är det onsdag

Japp, och jag var jätteduktig i morse och gick upp strax före sju för att tvätta. Fanns knappt några tvättider alls när jag var och tittade igår. Det enda som fanns var idag 7 på morgonen, så jag bokade den. Ställde klockan och gick upp. När jag har kört två tvättar kollar jag för säkerhets skull att jag hinner tvätta en till och ser då att personen som skulle tvätta efter mig hade avbokat. Men Tack! Hade jag kunnat sova lite längre ju. Men var väl okej att gå upp i tid iaf.

Har varit och klippt mig idag också. SKÖNT! Behövdes verkligen. Men som vanligt säger dom att mitt hår inte är så slitet utan bara tort. Ska göra inpackning varje dag nu så det får lite liv och inte torkar ut! Sara är så bra och så himla trevlig. Kul att klippa sig hos henne. Idag gjorde hon en fin fläta på mig när jag skulle gå =)

Igår vad jag och D ut och åt på Church Street. Jättegott som vanligt och såklart rullar man typ därifrån. Vi fick vänta ovanligt länge på maten igår. Nästan sådär länge så man vill säga till. Men den kom tillslut så det var ju bra.

Var och gymmade igår med. Hur skönt som helst. Börjar få tillbaka orken nu. Nästan uppe i samma vikter som i våras. Nästa pass klarar jag det nog! Man lär ju tänka positivt iaf! =)

På fredag åker jag och Anna till Linköping och Sara. Ska bli så himla kul att träffa henne igen och att se något annat än den här tråkiga staden för en gång skull. Blir kanske en bit mat på fredagskväll på någon mysig restaurang och ett glas vin eller två. Lördag blir det tokfesta iaf =) Längtar längtar längtar! Mitt mål med kvällen är iaf att jag INTE (!!!) ska ramla en gång till och misshamdla mina ben mer än vad jag redan gjort den här sommaren. Har typ ärr över hela benen. Dom som var så fina innan =(

Nu ska jag nog ta och vika endel av tvätten. Soffan är överfull med kläder. Har kommit på att alla som jobbar i butik borde få en större lägenhet så man kan ha en walk-in-closet. Helt omöjligt att få plats med alla kläder!

Bah bye! Jo man kan skriva så....

Kommentarer
Postat av: anna

nej, hanna idag är det inte alls onsdag!!! :D

2008-09-05 @ 17:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback