Hannas helg

Har haft en jättebra helg. Jobbade till 16 på fredagen sen var det snabbt hem och ladda om till konsert.
På biljetten stod det Lars Winnerbäck 18.00. Mmmm tjena! Iofs kunde man väl räkna ut att 18.00 var lite väl tidigt men trodde typ att insläppet var då och att det kanske börja typ 19.00, men icke! 21.00 började kungen spela. Iaf kom mamma till mig vid 17.30 och så började vi gå upp mot gasklockorna. Eftersom jag inte var hemma från jobbet för än strax före 17 så fick jag kasta i mig mat vilket sen ledde till att jag fick jätteont i magen. Kändes ju lagom roligt att komma dit till 18.00 och då få höra att Lasse inte skulle börja förän 3 timmar senare. Fuck! Vi satte oss ner på ett ställe ett tag men mamma såg att jag inte mådde bra så vi gick ut ett tag. Traskade upp till macken och köpte lite gott att stoppa i oss. Sen gick magontet över. Tack! D kom dit också. Hade fått en biljett av en kund så han fick sluta tidigare och skyndade sig in till stan med bil. SÅ vi vart tre som stod där och sjäng och dansade =) Var riktigt mysigt. Lasse var GRYM! Jättebra spelning och stämningen i publiken var på topp. Inte alls som en gävle-publik brukar vara. Alla sjöng med och dansade och klappade händerna. Vi fick honom riktigt generad en gång. Han kom hela av sig och började skratta och fick vända sig bort =) Go gubben då! Tänk om man kunde få ha honom, en gitarr och lite vin för sig själv en kväll. Vad mysigt det skulle vara. Sm vanligt fick jag tårar i ögonen när de spelade Hugger i sten. Vet inte vad det är med den låten men jag bara Älskar den. Efter konserten gick vi hem igen och jag kände hur ett skavsår började växa till dig. Men det var det värt. Skjutsade hem mamma sen var det bara att lägga sig!

Lördagen had ejag ställt klockan på typ 08.30 eller något men när jag vaknade och hörde att det regnade var det inge kul att gå upp. Hade tänkt gå till gymmet eller ut och springa. Men sov vidare ett tag istället. Gick väl upp vid 10.00 ist. Jobbade från 13.00-17.00. Var väl ingen höjdare på jobbet. Rätt lugnt men gick ju bra iaf. Tog bussen hem när jag slutat och duschade och åt lite mat och så. Sen kom ju L som jag skrev om igår =)

Igår, söndag, sov jag ut...för att slippa va bakis och skakis hela dagen. Var dock lite skakis iaf men kände mig inge bakis. Satt och mös för mig själv fram till ca 13.30 då D kom och hämtade mig. Vi åkte hem till mams och paps där farmor och farfar samt I var. Farmor fyllde år i lördags så vi hade liten födelsedagsmiddag för henne. Som vanligt fick vi väldigt god mat hos mams och paps. D skjutsade hem mig efteråt och åkte själv ut till Valbo och Nalle.
Vädret var inge vidare men jag ville göra något. Packade på mig regnstället och traskade till gymmet vid 18.15. Var där till 20.00 när dom stängde. När jag kom hem gjorde jag lite sit ups sen blev det dusch med skrubbning av hela kroppen. Hur mycket kan man flagna egentligen? Gjorde peeling i ansiktet och en hårinpackning. Efteråt doppa jag fötterna i ett fotbad och färgade ögonbrynen under tiden. Tånaglarna blev tillfixade men när jag hade kommit så här långt var jag vrålhungrig. Så idag blir det till att måla dom sen är det klart. Kände mig väldigt ren och fräsch när jag väl la mig.

Nu ska jag äta frukost och städa lite här. Sen ska jag och L ner på staden. Kanske tömmer kontot lite mer vem vet =P
Ikväll kommer ju A från sthlm så det blir trevligt. Vi ska laga mat, D ville ha tacos och jag tar gärna det jag med. Blir kanske lite spel om vi orkar.

Ha en bra dag för det ska jag ha! Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback