Hanna - spenderaren

Shit vad jag har shoppat mycket på sista tiden. Pengarna bara flyger iväg. Men känner ändå att jag handlat sådant som jag behöver och vill ha. Ska göra en lista:

* Korta löpartights
* Träningströja inför hösten
* Regnställ
* Chinos gråa skitsnygg från Bik Bok (stl XXS hur kan det vara möjligt?)
* Kjol
* Ny mobil (väldigt välbehövligt)
* Nyttårskort på gymmet
* Ryggsäck (min förra var ju svart och röd går ju inte med tanke på att mina träningskläder är svarta och rosa)
* Hårinpackning välbehövligt efter sommarens slit och släng
* Ny ansiktskräm som var svindyr ops...
* Jeans från jobbet
* Stickad tröja från jobbet
* Blus från jobbet
* Skjorta från jobbet
* 2 väskor från jobbet (jaaaa jag behövde två)
* Kalender med matchande penna (nu ska jag få ordning på mitt liv)

Sen var det nog inget mer. Men inte konstigt att det kändes lite skalat på bankkontot. Men som sagt jag kände ändå att jag behövde allt :)

Igår fick jag äntligen träffa min lilla musunge L igen. Saknat saknat saknat massor!!! Vi hade grymt roligt. Hon hon hit rätt sent men det blev bra drag på en gång. Vi studsade runt som två bollar här och dansade och sjöng. Skitkul! Var helt svettiga när vi traskade ner mot staden. Men var ju ganska kallt ute så gjorde inget. Dansade ännu mer inne på Slicken. Var längesen jag dansade så mycket. Träffade på N och det var inte igår som man såg henne. Ett kärt återseende som vanligt. Myspys!! Träffade även D och hennes amerikan ;) woohoo!!! Kul kul. Sprang också ihop med S från jobbet. Haha jag som sagt att jag skulle sitta hemma och smygsupa för mig själv :P Blev ju inte riktigt så, blev såååå mycket bättre. Var ruggigt kul att träffa henne ute! Vi ynglingar på jobbet borde ha en liten fest för oss själva utan gamlingarna och röja! Vi skulle ha så fruktansvärt roligt ihop. Får dra ihop något och se till så vi är lediga samma helg någon gång.

Nu ska nog jag ha skönhetssalong här hemma. Känner att kroppen hålle rpå att falla isär. Haha! Måste slipas lite här och där. Speciellt om vi ska på resa om två veckor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback