Natten 19-20/10-06

Inatt har jag drömt massor. Jag kom ihåg allt i morse men nu minns jag bara en sak.
Drömde att kungsberget hade öppnat. Och det var jättemånga från min gammla klass som skulle jobba tillsammans med mig så det var jättekul. Vi var många som kunde samåka så det skull einte bli så dyrt med bensin och sådär. Kände verkligen att jag var laddad för en ny säsong. Vi höll på och fixade och grejjade och jag skulle jobba på Vero efter men eftersom vi skulle sluta 16.00 i berget och jag skulle börja på Vero 17.00 så tycke jag det var lugnt. Sen när jag kollade på klockan så var den 16.50 och då fick jag ju panik för att vi jobbat över och hur skulle jag hinna från berget till valbo på tio minuter!? Så jag skulle ringa Vero men då funka inte nummret eller telefonen....vet inte hur det gick sen...

Vet att jag drömde saker efter som jag borde komma ihåg men jag minns faktiskt inte....synd! 

Kommentarer
Postat av: anniih

you are a bad bloggare ;) skriver nästan aldrig ju :P puss .. GRATTIS DANIEL.

2006-10-24 @ 16:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback