Måndag

Varför är det så att när man inte sitter vid datorn kommer man på en miljard (nästan iaf) finurliga saker man kan skriva om. Men när man väl hamnar här så står hjärnan typ still?

Iaf så tog jag ut min förbannade p-stav i fredags. Underbar lättnad att jag är av med skiten nu. Och det känns redan som om jag mår bättre. Men jag vågar inte hoppas för mycket än. Tyvärr fick jag typ jordens största plåster på armen. Och eftersom dom ringde 12.50 från jobbet och ville jag skulle börjar jobba 13.00 och jag hade tid på sjukhuset 13.30 så vart det lite stressigt. Och med det där plåstret på armen blev det inte så fint med t-shirten jag hade på mig. Men men alla har väl plåster då och då. Fast kanske inte som är sååååå stora som mitt var. Men jag tog bort plåstret på lördagen. Men då satt det massa små tejpbitar där under, över själva såret. Haha det blev inte så snyggt då heller. Och med tanke på att jag och Anniih skulle på krogen så var det lite synd. För jag ser nästan misshandlad ut med ett stort blåmärke. Eller så ser det ut som jag tagit droger. Men som sagt jag har bara tagit ut min p-stav!

Så har jag kommit på att jag tänker på mat hela tiden. Jag vet inte om det är för att jag tycker om att laga mat eller för att jag tycker om att äta mat  =) Men det dumma är att min mage verkar tro att jag äter bara för jag tänker på mat för den är liksom inte lika platt nu som den var förr. Och det är ju lite taskigt! Men jag ska iaf försöka komma igång med gymmet nu. (som jag så många gånger har sagt) Men nu J*vlar!!! Gymmade idag, mitt på dagen. Var skitskönt. Inte en kotte där typ och gott om plats till mig! Så nu ska jag försöka komma upp på mornarna och masa mig iväg till gymmet och gymma. Iaf två gånger i veckan och gärna mer! Så kanske man blir lite tight och inte så slapp och sladdrig! För det är jag ju....!?
Men tillbaka till maten. Jag har funderat på det där. Jag tror jag ska gå en matlagningskurs faktiskt. Det vore ju hur kul som helst. Så kan man styla lite sen och bjuda hem folk på mat och ha gjort värsta restaurangematen. Inte för det är därför man går en matlagningskurs men iaf. Det är kul att ha folk på mat. Så kan man spela sällskapsspel efter!

Nej, nu ska jag gå och se Sex And The City!!! Bättre serie får man leta efter, och man lär inte hitta någon!

Kommentarer
Postat av: anniih

jag vill också gå på matlagningskurs ju!!

2006-10-02 @ 17:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback