Kungsberget

Det var ett jävla liv om liftkortspriserna! Visst förstår jag alla ni barnfamiljer som inte kommer ha råd. Jag tycker också att det är förjävligt. Men jag förstår inte hur ni kan börja gnälla på oss personal i Kungsberget. Vi har ingenting som helst med det där att göra!!! Varje dag sliter jag så jag knappt hinner andas eller äta mat! Varför? Jo för att jag ska tillfredställa alla gästers behov och de tär något jag vill göra. För jag vill att en dag i Kungsberget ska vara en upplevelse för varenda gäst vi har och jag vill självklart att alla ska trivas och tycka det är bra för annars får vi ju inga gäster. Inte fan tänker jag på mig själv!
Ska det gnällas så gnäll på de som sitter nere i Branäs och bestämmer. För som sagt vi som sliter arselet av oss för att ni gäster ska trivas, vi har ingenting med det där att göra. Och vi kan tyvärr inte ändra på det heller!

Tre djupa andetag

Idag kommer farmor och farfar ner och ska äta mat med oss hemma hos mamma och pappa. Det ska bli jättekul. Dom är så himla goa och glada dom där. Även fast som tjatar på varandra så man tror de ska få skavsår i käften =) haha! Mattias och Cecilia ska också komma. Alltid kul. Fast Cecilia säger ju inget...man får liksom lirka lite så släpper det en aning efter ett tag.
Vi skulle äta potatisgratäng med qournfärs i. Mums mums!!! Jag Älskar potatisgratäng.
Nu sk ajag gå och duscha sen vet jag inte. Jag vill ut för de tär så fint väder. Knaske tar en cykeltur på min "nya" cykel.

Hej då

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) gosigt meddelande du skrev musbarn! oooh, kunder. dom kan fan inget annat än att klaga..! du, vi MÅSTE åka o gå ut i västerås, kuuul krog! puss love

2006-10-28 @ 17:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback