En lite bättre dag

Ja idag känns det väl lite bättre iaf. Låg vaken från 12 till 03.00 inatt. Ingen höjdare men jag gick ju upp där ett tag mittpå. Klockan ringde imorse och jag gick upp 08.00 och åkte till fjärrans gym tjugo i nio med mamma, Carina, Najer och Åsa. Men jag lär då säga att gymmet på fjärran suger. Trångt och gamla och konstiga "maskiner". Sa till mamma att hon lär följa mig till friskis någon gång så ska jag visa henne tt riktigt gym =)
Har bytt till vinterdäck på bilarna idag också. Jävlar vad kallt det var ute!!! Fortfarande kall ända in i magen känns det som. Men fick iaf varmt och gott kaffe hos mormor och morfar. Dom är så himla snälla min mormor och morfar. Dom bryr sig verkligen om mig och frågar hur det går med jobb och lägenhet och sådär. Ibland är det ju jobbigt med såna där frågor men dom visar iaf att dom bryr sig!
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Vore skönt med en promenad, menj ag kanske ska ta en imorgon innan jobbet istället. Äntligen jobba lite men trist med stängning eftersom man står själv 4 timmar =/
Nån får gärna komma och göra mig sällskap! Ska göra två matlådor snart så jag och Daniel kan äta tillsammans imorn. Vore ju trevligt.

Nu blev jag väldigt sugen på att se sex and the city och virka lite. Synd bara att pysen tycker det är så kul när tråden åker så han alltid ska pilla =) Mammas sötnos!!


Kommentarer
Postat av: anna..

GOPYSEN!

2006-10-31 @ 18:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback