Begravningen

Jag kan inte skriva nu. Börjar gråta bara jag tänker på det. Får skriva sen!



Okej nu har jag ryckt upp mig lite! Men jag lämnar iaf begravningen till en annan dag. Satte på lite Madonna nu så man får upp humöret! Längtar efter min Daniel. Han kommer nog hem snart. Skjutsar säkert ner Jansson på stan =) Haha usch vad jag och Anniih gjorde bort oss i helgen. Stackarn fick typ en chock! Hihi!!!

Are you ready to jump Get ready to jump Don't ever look back Oh baby Yes im ready to jump Just take my hand Get ready to jump

I am ready to jump! Vill kasta mig ut på nya äventyr (kan man säga nya om det inte funnits några innan) ??? Jag har kommit på att jag ska bli snygg. Hur nu det ska gå till. Men man kan ju försöka iaf! Bry mig iaf lite mer om mitt utseende kan ju inte skada. Och snygga människor verkar ju faktiskt ha roligare. Och roligt vill jag ju ha! 
Jag vet ju att jag duger för Daniel men jag vill inte va snygg för någon annan utan enbart för min egen skull. Och det SVÄR (!!!!!!!!!!!) jag på.

Nu kom min prins hem så nu ska jag gå och vara en kärleksfull flickvän! Fast nu var jag inte det för nu bråkade jag på honom....Fuck! Jävla skithormoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback