Anniihs test

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
bättre ekonomisk planering krävs! Att "flytta hemifrån" är exempelvis det
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Lysknappen
3. Vad var det senaste du såg på tv?
CSI (om dvd går som tv) annars Prison break
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
00.17 (fan 00.26)
5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
msn:ar
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Halv tio. Gick från bilen in efter att ha varit på ridning
7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
En bild min mamma mailat till mig
8. Vad har du på dig?
Trosor, linne, mjukisdress och mina duntofflor
9. Drömde du något inatt?
Jaa...massor som vanligt. Pinsamma drömmar inatt...
10. När skrattade du senast?
Det minns jag inte...tragiskt =/
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Hyllor och en anslagstavla
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Hur då sett?? Såg en gubbe igår på tv som bott i en koja i skogen i 58 år...räknas det?
13. Vad tycker du om den här utmaningen
Spännande :P haha
14. Vilken var den senaste film du såg?
Kollar sällan på film. Måste vara "Alla hans ex" hemma hos anniih
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett hus! Och en Stor bil. En resa till USA så Daniel får visa mig runt där han har varit. Och massor till =)
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Oj! Det vill man väl inte säga kanske...fast jag kommer inte på något nu egentligen. Kanske att när jag är med i någon tävling blir jag så nervös så jag inte kan andas och håller på att dö =) 
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Stoppa alla krig och se till att det aldrig mer blev några konflikter
18. Tycker du om att dansa?
Nej! Jag äääääälskar att dansa!!!
19. George Bush?
Nej tack!
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Anton (säger Daniel iaf) och Elíse, fast det ska uttalas som Elís utan e på slutet
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Kanske det. Fast jag är ju fruktansvärt förtjust i Sverige
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Well hello there ;)
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Daniel (nyfiken), Johanna Bresell (för hon är så jävla rolig), Anniih (fast hon har ju redan svarat så jag nämner fem), Mattias (vore kul att se var bror säger), Pysen (om han kunde. Vill veta vad som försegår i en katts hjärna)

Kommentarer
Postat av: anniih

hihi.. kul att du svarade musbarn!! :)

2006-10-11 @ 12:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback