Vältränad

Ja den här veckan ha rjag tränat rätt bra:
Måndag: Gym
Tisdag: Ridning
Onsdag: Gym + rask promenad
Tordsag: Vila =)
Imorn: Gymma sen ska jag och mamma ut och jogga.
Lördag: Rida
Söndag: Förmodligen vila + bakfull (haha)

Jo men jag vill bli vältränad nu. Så jag orkar mer. Och har mer att göra också för den delen. Älskar att styrketräna. Tyvärr är inte konditionsträningen lika kul men nu beror det bara på att jag inte har så bra kondition. Men jag vet att jag kan få bättre =) Ska köpa kort nästa år också men det blir nog bara terminskort skulle jag tro. Men de tär ändå rätt kul för nu börjar man se att det finns muskler innanför huden liksom. (tyvärr inte lik amycket på magen) Men där kommer konditionsträningen in. För om jag är ute och går mycket och joggar och sådär så bränne rjag ju mer fett och då lär de tju synas lite me på magen också. Hoppas jag iaf! För just nu så hänger den mest. Lite iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback