Valbogatan 31C

Idag var jag och Danny och kollade på lägenhet. Och vi VILL HA DEN!!!
Så vi ska anmäla intresse nu och prata med min granne som jobbar på bank på onsdag så får vi se hur det går sen =)
Spännande spännande! Men jag vill fan ha den! Var lite hanna över den liksom. Love it!

Av med förkylningen igen eller iaf på bättringsväg så nu ska det fan tränas och inköpas vitaminer så man håller sig frisk resten av vintern och hela julen. Drygt som bara den att va sjuk ju.
Pappa klämde på mina muskler idag och jag såg på hans ögon att han blev impad =P Haha det var kul!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer idag men du får hålla tummarna om att vi får lägenheten! Mormor var skitgrlad fast vi inte ens fått den än =) Haha hon är så goo hon! Min mormor!

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback