Rätt okej nu!

Ja det känns som att det börjar gå åt rätt håll nu äntligen! Klart jag har dåliga dagar ibland och får utbrott men jag kan iaf tänka framåt =) Fast idag har jag slagit mig hela tin.
Gud vad drygt det är att dammsuga. Jag och dammsugaren kommer aldrig överens. När jag drar iväg då fastnar den alltid med hjulen i sladden och så rycker man till och då åker den som en kanonkula in i ens ben så det nästan går av =) Händer inte en gång heller. Och sen när jag skulle göra pizzadeg och tog pallen för att nå upp till mjölet så ställer jag den självklart på stortånagelbandet så det gör asont. Sen när jag kavlar ut degen på en plåt så slår jag huvet i ett av skåpens handtag. Och undertiden jag lägger på det jag vil ha på pizzan plockar Daniel in disken och öppnar en skåpdörr rakt i huvet på mig =) Menjag är hel överallt tror jag iaf!
Nu ska jag kolla klart på en film med Danny sen sova för jag är jättetrött. Har bara gjot nyttiga saker idag. Städat, handlat, tvättat, diskat!!!

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback